Підприємцю необхідно розумітись на принципах маркетингу та вміти самостійно просувати власні товари та послуги в Internet. В період, коли власник стартапу сам собі і продавець і маркетолог – це допоможе розвинути свою компанію, знайти перших клієнтів. А коли бізнес стане успішним – важливо не покладатись на 100% на залученого фахівця чи агенцію, а контролювати маркетингові дії та спільно розробляти стратегію. Власник бізнесу – його головний маркетолог.
В залежності від справи, яку Ви для себе обрали, акцентувати свою увагу потрібно на різних інструментах інтернет маркетингу. Та існують базові інструменти, що працюють і на ринку B2C, коли товари чи послуги передбачені безпосередньо для кінцевого споживача і на ринку B2B (Business to business).
Популярний напрямок інтернет маркетингу, що доводить свою ефективність для бізнесу – SMM. Social Media Marketing, тобто маркетинг у соціальних мережах допоможе з мінімальним бюджетом заявити про власний бренд та сформувати аудиторію прихильників. За бажання, в соціальних мережах можливо організувати і процес продажу, і налаштувати таргетовану, тобто «прицільну» рекламу для цільової аудиторії, тому для молодих підприємців це дуже цінний інструмент.
Правильно оформлювати свої думки, формувати унікальні торгові пропозиції та робити їх графічно привабливими – непросто, але цілком можливо. Саме ці навички Ви зможете опанувати на курсі “Інтернет-маркетинг”, а також познайомитись з іншими інструментами цього напрямку:
– таргетована реклама у соціальних мережах
допоможе влучно показувати Вашу пропозицію представникам цільової аудиторії та тим, хто вже цікавиться брендом;
– email-маркетинг
проінформує діючих та потенційних клієнтів про акційні пропозиції чи новини;
– контекстна реклама
приведе потенційних покупців на сайт когмпанії.
Інструменти Інтернет-маркетингу є універсальними і підходять для просування будь-якого виду бізнесу, у тому числі малих підприємств та ФОП. Завдяки цим сучасним інструментам молоді бренди «з душею» цілком можуть конкурувати з світовими гігантами, особливо на локальних ринках.
Курси допоможуть Вам ознайомитись з цими інструментами, навчитись їх використовувати та комбінувати. Ви навчитесь формувати і систематично переглядати маркетингову політику свого підприємства, оберете вектор розвитку та, за необхідності, зможете обрати кваліфікованого маркетолога чи агенцію.