BAS Комплексне управління підприємством

Online курс

 

Кому корисний курс


➦ Спеціалістам, які хочуть впевнено працювати в програмі BAS Комплексне управління підприємство

➦ Фахівцям, що тільки планують її впроваджувати

 

Що на Вас чекає


➦ 8 online занять (24 ак. години) з викладачем-практиком

➦ Навчання у зручний час
вдома або на роботі

➦ Консультації з експертами щодо виконання домашніх завдань та роботи у програмі

 

Що Ви отримаєте в процесі навчання


Ви ознайомитесь з основними принципами роботи програми BAS: КУП,
її функціями, сервісними та технологічними особливостями

Дізнаєтесь в деталях про методики використання рішення та зв'язки його підсистем між собою

➦ Отримаєте консультації від фахівців з досвідом впроваждення рішень BAS

 

Насичена та цікава програма 

1. Управління фінансами:

  • Облік кредитів, депозитів та позик;
  • Еквайринг (платіжні карти);
  • Маршрути погодження заявок;
  • Інвентаризація кас та банківських рахунків;
  • Аналітична звітність з руху грошових коштів

2. Бюджетування:

  • Налаштування видів бюджетів і розширена аналітика;
  • Моделювання сценаріїв;
  • Підтримка декількох валют;
  • Табличні форми введення і коригування;
  • Аналіз досягнення планових показників

3. Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства:

  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників;
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних;
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямами діяльності;

4. Різноманіття графічних форм аналітичних звітів

  • Регламентований облік:
  • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку;
  • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа;
  • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них, спираючись на номенклатурний склад документів відвантаження;
  • Контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання

5. Управління персоналом та розрахунок заробітної плати:

  • Аналіз ефективності управління персоналом;
  • Розрахунок зарплати за даними виробітку співробітників;
  • Комплекс розрахунків з персоналом;
  • Гнучкі можливості відображення зарплати у фінансовому та регламентованому обліку;
  • Аналіз фонду оплати праці

6. Управління виробництвом:

  • Планування і забезпечення матеріалами виробничої програми місяця;
  • Забезпечення матеріалами замовлення клієнта на виробництво продукції;
  • Контроль і план-фактний аналіз витрат матеріалів

7. Управління витратами та розрахунок собівартості:

  • Роздільний облік витрат за видами діяльності;
  • Відокремлений облік собівартості за замовленнями;
  • Розподіл витрат за напрямами діяльності;
  • Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат;
  • Покращений майстер закриття місяця

8. Управління продажами:

  • Управління ефективністю процесів продажів та угод з клієнтом;
  • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів;
  • Управління торговими представниками;
  • Планування використання автотранспорту;
  • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків

9. Управління взаємовідносинами з клієнтами:

  • Бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами;
  • Картки лояльності, аналіз лояльності клієнтів;
  • Моніторинг виконання угод;
  • Порівняльний аналіз показників роботи менеджерів

10. Управління купівлями:

  • Управління закупівельною діяльністю;
  • Контроль умов поставок;
  • Розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами;
  • Формування повної вартості придбання ТМЦ;
  • Контроль і аналіз забезпечення потреб в номенклатурі

11. Управління складом і запасами:

  • Складна ієрархічна структура складів;
  • Облік багатооборотної тари;
  • Розрахунок прогнозованого попиту;
  • Товари на складах за строками придатності;
  • Управління доставкою

12. Технологічні переваги:

  • Забезпечення високої надійності, продуктивності і масштабованості системи;
  • Організація роботи з системою через Інтернет в режимі тонкого клієнта або веб-клієнта;
  • Налаштування інтерфейсу для конкретного користувача або групи користувачів

    Як проходить навчання

➦ Старт
Надаються готові друковані матеріали, які Ви зможете використовувати надалі у роботі

➦ Заняття
Заняття поєднують в собі теорію і практику, домашні завдання

➦ Консультації
Ви отримуєте консультації викладача при виконанні домашнього завдання та під час занять

➦ Свідоцтво
Після завершення навчання Ви отримуєте Свідоцтво

 



Вартість курсу

➦ у групі – 3800 грн.,
➦ індивідуально
– 5700 грн.


Можлива оплата частинами